Zadebiutowała na scenie Teatru Wielkiego w Łodzi partią Krysi w Sonacie Belzebuba E. Bogusławskiego w reżyserii B. Hussakowskiego. Pracę w Teatrze Muzycznym w Łodzi podjęła jeszcze jako studentka i tej scenie pozostała wierna do dziś. Stworzyła tu ponad 60 ról operetkowych,
musicalowych i komediowych, z czego większość to role pierwszoplanowe.
Współpracuje także z innymi polskimi teatrami muzycznymi oraz z Teatrem im. Stefana Jaracza w Łodzi, występowała również w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i Francji. Do najważniejszych swoich ról zalicza: rolę Eurydyki w Orfeuszu w piekle J. Offenbacha, Rozalindy w Zemście nietoperza J. Straussa, Hanny Glawari w Wesołej wdówce F. Lehára, Aldonzy-Dulcynei w Człowieku z La Manchy M. Leigha, Gołdy w Skrzypku na dachu J. Bocka i Wdowy w Zorbie J. Kandera.
Na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi po raz pierwszy wystąpiła jako Pepi w Wiedeńskiej krwi J. Straussa. Ma w swoim repertuarze następujące partie: Orestesa w Pięknej Helenie J. Offenbacha, Wiktorii w Wiktorii i jej huzarze i Tangolity w Balu w Savoyu P. Ábraháma, Adeli w Zemście nietoperza J. Straussa (partie tę śpiewała także w Operze Bałtyckiej), Elizy w My Fair Lady F. Loewego, Sally w Me and My Girl N. Gaya, Pistache w Can-Can C. Portera, Lizy w Krainie uśmiechu F. Lehára i wiele innych.
Aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym miasta, czego świadectwem była nominacja do zaszczytnego tytułu Łodzianki roku 2000. Anna Walczak za osiągnięcia artystyczne została uhonorowana Nagrodą Prezydenta Miasta Łodzi i Odznaką za Zasługi dla Miasta Łodzi, Nadzwyczajną Złotą Maską – nagrodą łódzkich recenzentów oraz odznaką Zasłużony dla Kultury Polskiej. Jest absolwentką Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Łodzi (klasa prof. Jadwigi Pietraszkiewicz).